wie de schoen past…

Hoe gaan we door het leven?  we hebben ons veelal een bepaalde manier van leven aangemeten die ons in wezen misschien eens niet werkelijk past.   Heb ik al  meerder keren over  wat voor jas draag je, nu wil ik het echter eens een keer hebben over schoenen. het is tegenwoordig natuurlijk de trend om ze ook nog eens via het internet te kopen bij zalando natuurlijk. tenminste  als ik de  reklame mag geloven al weet ik niet of dat nu werkelijk de beste manier is. zonder passen en de kwalitiet te kunnen zien.

 Wat voor schoeisel draag je ?  ik denk dat we veelal aan de schoen wel redelijk kunnen zien welk type mens er in zit. niet altijd . natuurlijk, maar  ik denk als het een stevige lederen herenschoen is dit wel goed zal passen bij een wat meer volwassen man  en dat een paar sneakers  wat meer past bij een wat jonger type. Al hoewel ik mijzelf soms al als 43 jarige al redelijk volwassen beschouw  draag ik  ook nog redelijk wat sneakers, maar nooit het soort wat werkelijk cool is volgen mijn kids.  Dus ook daar zit weer gradatie in.  Zo heb je ook  een bepaald slag mensen die juist graag op pantoffels lopen of de zogeheten Jesusnikes. Sandalen dus. Ook zijn er  nog klompen en laarzen te noemen.

de vraag is welke schoenen draag jij? En zijn jouw schoenen wel werkelijk passend bij jou manier van leven?  heb je de juist emaat , maar ook het type schoeisel is van belang.  ik stel deze vraag duidelijk zo omdat ik geloof dat we veelal de verkeerde schoenen dragen.  wanneer het regent dragen in wezen maar bar weinig mensen  laarzen .  of als je door de modder moet  wie draagt er dan nog klompen? Sport schoenen zijn in wezen voor sporten gemaakt en  ga zo maar door. 

Welke schoen en draag jij?  Hoe ziet jouw leven er  nu uit? In welke fase zit je? Draag jij sandalen of slipper in je drogen periode of banjer jij gewoon met je klompen door je  eigen woestijn?  Ren je  met sprot schoenen door een treurige periode om er maar zo snel mogelijk van  af te zijn of  doe je juist laarzen aan om te voorkomen dat je natte voeten krijgt en er ook nog eens een koutje bij oploopt  en  daarbij met een paar stevige laarzen met profiel voorkom je ook nog eens dat je valt.

Ik vind het fijn te merken dat we meestal gewoon aantrekken wat we nu eenmaal lekker vinden om te dragen op dat moment, maar wanneer we  slippers heerlijk vinden in huis, wil dat nog niet zeggen dat wanneer we ons huis uitstappen en het sneeuwt buiten dat ze nog zo lekker zijn.  we kunnen natuurlijk zeggen dat we het heerlijk vinden om slippers te dragen, maar in wezen liegen we dan natuurlijk en zouden we  als we slim waren geweest  beter een stel snowboots aangetrokken hebben.  

Bind onder uw voeten de bereidheid om de vredesboodschap te brengen

Geef een reactie

