Liefde huilt – Brene Brown zet me aan het denken over liefde en kwetsbaarheid

Heb aantal boeken van brene Brown gelezen en vind haar benadering geweldig. Vanuit kwetsbaarheid kwetsbaarheid bespreken en bekend maken. Ik reblog eigenlijk nooit, maar vanwege een aantal blogs die ik al had geschreven over kwetsbaarheid waarbij brene als bron gebruikt is nu toch maar een reblog.

VRIJSPRAAK

Brene BrownVandaag zag ik op Facebook een filmpje voorbij komen dat door Jos Strengholt werd gedeeld. Het gaat om een Amerikaanse sociale wetenschapper, Brene Brown, die de weg naar de kerk en het christelijk geloof heeft ‘teruggevonden’. Ik keek naar dat filmpje – je kunt het hier zien – en dacht: maar ik heb deze vrouw eerder gezien en gehoord! Toen viel het muntje.

View original post 247 woorden meer

Geef een reactie

