Ik Ben…

Ik zet mijn wil er op dat  er iets zal  veranderen.

verandering van je omgeving begint bij Mij.

 Ik kan jouw verandering zijn.

Er kan via Mij door jou bij anderen,

werkelijk iets veranderen .

Ik veranderde, water in wijn.

Ik laat je niet wat aanmodderen.

Ik  deed  wat spuug bij zand.

Genezing voor de ogen ,

En zie: Niets meer aan de hand.

Hoe anderen Mij ook af willen schilderen,

wat men ook over Me zegt of zei.

ik ben voor jouw  persoonlijk gekomen,

 in goddelijk menszijn.

Genadige  verandering,

die begint bij Mij.

Die je doet beseffen,

dat jij er werkelijk  mag zijn.

je mag zien en proeven,

horen, voelen,

helemaal ervaren,

 wie Ik ben.

IK BEN !

HV 2013 05 30

Geef een reactie

