tot laterzzz…!

Beste mensen, ik val met de deur in huis vandaag. Ik ga het een tijd rustig aan doen met bloggen. Ik deed het al een stuk rustiger aan de laatste tijd, maar las nu toch werkelijk een  voorlopige stop in. Wat houdt  dit in? Dat ik niets meer  zal posten? Nee dat niet. ik zal echter slechts nog posten als ik werkelijk  zin heb om er over te bloggen.

Ik heb behoorlijk wat op gepost de laatste 2 jaar. waarom? Omdat ik een tijd nodig heb gehad  om te herstellen, mij  uit te spreken over een aantal zaken die me hoog zaten. Om mijn gedachten te ordenen en opnieuw met mensen in contact te komen. vandaar de naam ontmoeting.  Dit is goed gelukt. Ik heb bijna 40000 hits op mijn blogs gehad en daar ben ik erg blij mee en daarbij vele reacties en bemoedigingen. Ik  ben er enorm door gegroeid. Dank jullie wel daarvoor.

Toch wil ik als laatste vertellen wat de diepere reden is dat ik voorlopig stop met bloggen.  Was het in eerste instantie vooral om gehoord en gezien te worden, nu is dat juist wat me een beetje is gaan tegenstaan. Ik hoor  vaker dat ik degen ben die zo enorm veel tijd achter de PC doorbreng. Nu stoort me dat niet omdat ik minder dan 2 a 3 uur per week doorbreng achter de pc, maar men  maakt van mij iemand die ik niet ben en wil zijn. ik wil bekend zijn om wat ik zeg en niet om wat ik doe. schijnbaar is dat wat ik doe op internet mij in bepaalde mate voorbij gesneld en belangrijker geworden  dan wat ik te zeggen heb. ik merk dat mijn blogs wel gelezen worden, maar  dat men ontdekt dat  wat ik zeg ook een stuk herhaling is van wat ik eerder op dit weblog gemeld heb.

Ik wil niet teveel herhalen en laat daarom jullie achter met veel zaken waarin men mij kan (her)kennen. ik hoop dat er iets meer zal blijven hangen dan wie ik ben namelijk een klein stukje van wie God is  voor mensen zoals wij.  Dat er meer is tussen hemel en aarde en dat jij persoonlijk de moeite waard bent om met Hem die hemel en aarde gemaakt heeft in relatie te staan.

Ik wens jullie veel van Gods zegen en hoop dat jullie nog  veel zullen ontdekken op mijn site. Ik ga in ieder geval de komende maande niets posten. Later zie ik wel  weer.  Misschien ontmoeten we elkaar.

Tot laterzzzz….!

Een gedachte over “tot laterzzz…!

Geef een reactie

