help de wereld vergaat!

 

Gisteren was  volgens de Maya kalander dat de wereld  zou ophouden te bestaan.  Tja, nu the day after zijn we er nog, maar ik vraag me af of we besef hebben van het feit dat voor  veel mensen  het einde der tijden al lijkt aangebroken. Mensen  schreeuwen het soms uit. Help de wereld vergaat. Of misschien moeten we zeggen dat mensen schreeuwen dat hun persoonlijke wereld vergaat.

Ik ken mensen die niet meer goed weten hoe ze moeten leven. die niet goed weten of ze überhaupt nog wel werkelijk leven. of ze ooit werkelijk geleefd hebben. geen gevoel. Geen vermogen om zich  te binden aan wie dan ook door  gebrokenheid . geen relatie die ze in stand hebben kunnen houden door verslaving, door  allerlei zaken in hun leven die  kapot geslagen zijn. soms door eigen toedoen, soms door wat anderen hen hebben aangedaan.J

Voor veel van deze mensen die ik ken is de wereld aan het vergaan, maar gelukkig is er hoop. Er is hoop als ik mensen zie veranderen bij ons op de Spetse Hoeve. Dan zie ik  hoe mannen die geen hoop meer hadden nieuwe hoop ontvangen in Jezus Christus.  Een nieuw leven. inderdaad  hun oude leven is kapot en vergaan, maar  kort gelden nog twee mannen op de  hoeve gedoopt . geweldig hoe deze mannen een nieuw leven mochten binnen stappen . dwars door de dood in volheid des levens zijn gekomen.  God zij geprezen.

3 gedachten over “help de wereld vergaat!

Geef een reactie

