Wat ik bedoel te zeggen…

 

Gewoon te durven zeggen

Uit te durven leggen

Wat je denkt en wat je voelt

Wat je eigenlijk bedoeld

De angst voorbij gaan

Gewoon er  helemaal voor gaan

Voorbij de pijn

Echt te zijn

te ontmoeten in een zucht

snakkend naar lucht

benauwend toe te moeten geven

ik heb je gemist in mijn leven

juist op dat ene  moment

andersom heb je  hetzelfde misschien gekend

had ik toen maar durven zeggen

wat ik nu uit probeer te leggen

hoe ik denk en wat ik voel

begrijp je wat ik eigenlijk bedoel?

HV  5 maart 2012

2 gedachten over “Wat ik bedoel te zeggen…

  1. Broeder ik waardeer je als mens steeds meer ben trots dat ik je tot mijn vrienden mag rekenen.
    Je hebt me geholpen in het onderhouden van contacten nu nog het onderscheid van wanneer stap ik iemand op zijn tenen en wanneer niet God bless You

    Like

Geef een reactie

