Een woord aan jou!

Enkele woorden wil ik tot je richten.

Woorden die je verder tot niets zullen verplichten.

Ik wil er heel graag voor je zijn.

Als je het moeilijk hebt, in je diepste pijn.

Ik wil met je delen in wat je hebt te dragen.

Samen met je huilen zonder iets van je te vragen.

Niet om emotioneel misbruik van je te maken.

Ik zal niet proberen je in de war te laten raken.

Ik wil gewoon de hand zijn op je schouder.

Niet een tegenhouder.

Niet iemand die je zegt wat te doen.

En het gaat me niet om het terugdoen.

Ik wil gewoon tot zegen zijn voor jou.

Je gewoon laten weten hoe veel ik van je hou.

23 sept 2011/HV

Geef een reactie

