delen

Ik wil met je delen.

Gewoon omdat je me iets kunt schelen.

Ik wil deel zijn van je leven

Een stukje van mij zelf aan jou persoonlijk geven.

Woorden, gevoelens, gewoon een stuk erkenning.

Wat gedachten en reacties en misschien heb je wat herkenning.

Zaken uit mijn leven in die van jou, gewoon omdat ik je vertrouw.

Misschien dat je mij ook dat vertrouwen durft te geven

En durft te delen van een stukje van jou leven.

Ik wil me voor je open stellen.

je mag het me vertellen.

28 aug 2011/HV

Geef een reactie

