Woorden

 

 

 

 

 

 

 

 

Woorden kunnen zoveel zeggen.

Meer dan je eigenlijk soms wil.

‘t is haast niet uit te leggen.

Woorden, in mijn eigen woorden,

Zijn gevoelens op tilt.

In een vlaag van emotie

Zeggen mensen soms woorden

die anders zijn bedoeld.

Ga weg is dan; kom nou

Ik wil niet met je praten; zegt

Dat een gesprek juist nodig is.

Ze worden vaak verkeerd gezegd.

Anders uitgelegd.

Ik heb je nodig, zeggen we niet zo gauw.

Ik vind je lief of ik hou van jou.

Wat ben je mooi,

Je doet het goed,

Geweldig,

Precies zoals het moet.

Deze woorden zijn de wens

Voor iedereen,

Ieder mens.

5 juli 2003

Geef een reactie

