Waar bent U

 

Waar bent U,

Ik zoek U overal.

In godsnaam, God!

Ik kan niet langer meer.

Ik kijk en zie U nergens.

Help me,

Ik heb U nodig, lieve Heer.

 

Het is donker

Rond om me heen.

Ik weet niet God!

Alles wat ik voel is koud.

Alles wat ik doe is kil.

Verwarm me,

Als U nog altijd van me houd.

 

Er is paniek

Diep in mijn hart

Waar bent U, Heer!

Waar bent u gebleven.

Dood van binnen. Stil.

Laat U horen.

U bent Leven van mijn leven.

 

Ik ben hier

Je hoeft niet meer te zoeken

In Jezus naam

Doe je ogen open

Ik zal je warmen

Luister naar me

Word rustig

Kom maar in m’n armen

 

 

 

 

 

 

7. 6. 03

 

 

Geef een reactie

