overgave

 

 

 

 

 

 

 

Waarmee ben ik vervuld?

Met god misschien?

Met liefde, tederheid, geduld?

Dat moet ik nog eens goed bezien

Ik kijk mijn hart eens goed in ‘t rond

‘k zie van alles wat niet hoort

ben ik geest’lijk wel goed gezond?

Er is van alles wat mijn relatie stoort

Ik wil het echt niet meer

Alles wil ik bij U leggen

Alles leg ik voor U neer

Met woorden haast niet uit te leggen

Alles wat ik U wil zeggen

Neem ze, breek me lieve Heer

 

 

8 mrt. 03

 

Geef een reactie

