langzaam dichterbij

 

 

  

 

Heel voorzichtig kom ik,

Langzaam dichterbij,

Moeizaam, stap voor stap, schuifel ik nabij

O, het is zo moeilijk mezelf te kunnen zijn

Er is van alles in me,

mijn verleden, mijn boosheid, de pijn

Geest van God, Help me overwinnen

Helemaal opnieuw beginnen

Vol met andere dingen

Die u aan mij wilt geven

Liefde, tederheid, vreugde in het leven

Waar ben ik toch zo angstig voor?

Alles wat U geeft is goed.

Breek mij, vul mij,

Ik weet dat U het doet

Heel voorzichtig kom ik

Langzaam dichterbij.

 

 

 

8-3-03

 

 

Een gedachte over “langzaam dichterbij

Geef een reactie

