laat me eens kijken…

 

 

 

 

Laat me eens kijken hoe het bij jou van binnen is

Laat me eens zien of het bij jou hetzelfde is

Jij mag ook bij mij kijken, …… of wil je dat soms niet?

Ik wil best laten zien van m’n moeite en verdriet.

Heerlijk alles delen, ervaren, spreken en voelen

Gewoon duidelijk zeggen wat we eigenlijk diep van binnen bedoelen.

Soms valt dat nu juist niet mee en is het even slikken

Je adem wordje eventjes ontnomen en je hebt ‘t gevoel te stikken

Maar laat gerust maar even kijken, niet langer meer verstoppen

Immers daarvan komen koude harten, harde koppen.

Laat maar gerust even zien,

dan zullen we elkaar begrijpen dat zul je zien

 

1-9-03

 

Geef een reactie

