ik probeer je te begrijpen

 

 

 

Ik probeer je te begrijpen, maar feitelijk kan ik dat niet.

Ik heb zo mijn eigen gedachten en werkelijk de mijne zijn
ook de jouwe niet.

Ik wil gewoon wel voor je klaarstaan, met gebreken en al

En ik weet bij voorbaat al dat ik verkeerde dingen zeggen
zal.

Ik wil je heus niets opleggen dat in geen geval,

maar ik kan je ook al
zeggen dat ik je nooit werkelijk kennen zal.

Toch kunnen we met elkaar spreken en ontmoeten op een
liefdevol niveau.

ik noem het een gesprek van hart tot hart of zo.

Als wij zo samen komen ,

sprekend over onze verlangens, onze dromen

Een relatie, een
vriendschap , een ontmoeting, gewoon zoals je bent.

dan zien we elkaar een heel klein beetje zoals God ons kent.

erik velema

 

Geef een reactie

