Ik…

 

Ik….

 

Ik mag leven door Uw Geest

Soms vrees ik dat het meest

Ik wil mezelf zo graag kunnen zijn

Even draaien, keren, wentelen in pijn

Gewoon een moment van even klagen

Zo onnoemelijk veel en diepe vragen

En eigenlijk weet ik het wel, O Heer

En daarom leg ik het voor U neer

Deze dingen van mijn leven

Om ze zo aan u te kunnen geven

Want ik weet dat U verlost

Dat het zoveel ook heeft gekost

Ja, door Uw eigen dood

Redde u mij uit de nood

Om mezelf te kunnen zijn

Droeg u voor mij de pijn

Ik hoef niet meer zoals voorheen

Te leven slechts voor mij alleen

Nooit zult U me weer verlaten

Dat houdt ik voortaan in de gaten

Als ik verdrietig ben of ik heb pijn

U zult er altijd voor me zijn.

 

 

 

 

 

 

27-7-02

 

Geef een reactie

