gedicht voor mijn zoon

 

Roël

Gezellig zit je naast me

En klets wat voor je uit

Ik vind je zo geweldig lief

Je bent zo’n kleine guit

 

Je brabbelt onverstaanbaar woordjes

Goe is koek en ringrang is drinken

Geluidjes en klanken in allerlei soortjes

Die als muziek in m’n oren klinken

 

Ik ben trots op jou

M’n lieve kleine vent

Jij bent waar ik van hou

Ik ben zo blij dat jij er bent

 

Soms raak je mij heel even aan

Alsof je zeggen wou

Pap kijk me eens even heel goed aan

Ik hou ook van jou.

 

Het zet me aan het denken

Over wat het leven bied

Wat ik jouw zou kunnen schenken

In een klein gedichtenlied

 

Ik wens je Gods rijke zegen

Want niets van waarde is in mij

Voor de rest van heel je leven

Leven met God gaat nooit voorbij

 

 

 

 

 

 

aug 02

 

Geef een reactie

