Droom.

  

 

Ik droom van leven voor altijd goed.

Ik droom van leven zoals het moet.

 

Ik droom te geven vanuit het hart.

Ik droom te geven zonder smart.

 

Ik droom te zien van het ware.

Ik droom te zien, maar euh….

 

Ik droom, ik droom, ‘k probeer te pakken

Ik droom, ik droom, de grond lijkt weg te zakken.

 

Ik droom, help! Ik word wakker.

Ik droom, help! Wat ben ik toch een stakker.

 

Ik heb gezien wie Jezus is

Ik heb gezien wat leven is

 

Ik wil het echt ervaren, zijn grote kracht.

Ik wil echt ervaren Zijn liefde en Zijn macht.

 

Ik weet nu zeker, alles is nu anders.

Ik weet het zeker alles is van Hem.

 

 

 

 

 

 

 

Juli 2001

Geef een reactie

