De rode draad

 

 

Soms heb ik ‘t gevoel

Vogelvrij te zijn verklaard

Ik durf niet meer te spreken

En wat ik zeg klinkt hol

‘t is moeilijk uit te leggen

maar U Heer, weet wat ik wil zeggen.

 

Soms heb ik ‘t gevoel

Dat niemand me begrijpt

Ik durf niet echt te zeggen

De dingen die ik voel

Ik vind niet echt een woord

Maar U Heer, hebt het toch gehoord

 

Soms heb ik ‘t gevoel

Dat m’n kop word afgemaaid

steeds als ik iets wil gaan zeggen

ik weet niet wat te doen

ik kan er niet meer tegen

och heer, geeft U mij Uw zegen

 

Soms heb ik ‘t gevoel

En het gevoel dat doet een heleboel

In mijn leven met U op weg

Ik hoor mezelf als ik ‘t zeg

‘t gevoel is niet de rode draad

U bent slechts waar ‘t werkelijk om gaat.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13-7-03

 

Geef een reactie

