t is alweer een tijd geleden,

t is alweer een tijd geleden,

Dat ik heb geschreven.

Ik schrijf ontzettend graag,

maar soms is er gewoon iets anders in mijn leven.

Bovendien zijn woorden slechts woorden

En zeker die van mij

Maar soms zijn woorden meer

en maken ze mensen blij

Die woorden die vervuld zijn

met de liefde van onze heer

Van Hem die alles maakte

Die ooit eens is begonnen

en mijn hart daadwerkelijk raakte.

Voor die God wil ik schrijven,

zodat zijn woorden eeuwig blijven.

Mijn woorden hopeloos en zonder kracht,

Maar Zijn woord heeft voor eeuwig alle macht

In Hemel en op aarde.

Zijn woord heeft voor eeuwig alle waarde.

 

 

 

 

 

6 februari 2004

Geef een reactie

