Als ik weer eens….

 

Als ik weer eens probeer

om te leven zoals U.

Als ik opnieuw Heer, moet erkennen

dat ‘k dat niet kan.

Dan kom ik en fluister ik Uw naam.

 

Als ik weer eens probeer

me beter voor te doen.

Als ik opnieuw Heer, langzaam besef

dat ‘k dan niet echt ben.

Dan kom ik en fluister ik Uw naam.

 

Als ik weer eens probeer

mijn leven te veranderen.

Als ik opnieuw Heer, alles anders wil

Zeg me dat ‘t zo niet moet.

Kom dan bij me en fluister zacht m’n naam.

 

 

4. 5. 03

Geef een reactie

